dissabte, 31 de desembre del 2011

Tancament GITIC

Avui, dia 31 de desembre de 2011, dono per finalitzat el meu blog de Gestió i Informació de les TIC (GITIC), això és perquè s'ha acabat el mòdul de Processos Educatius II i no hi haurà més classe. 

Durant aquests quatre mesos de classe he anat publicant entrades de tot tipus, en total n'he publicat setze més una de tancament. Aquestes setze entrades tenen en comú que hi ha una descripció del programa o l'activitat, una reflexió i un aprofundiment, normalment no segueixen aquest ordre perquè crec que no sempre s'han de seguir els mateixos esquemes. La gran majoria, per això, sí que parlen d'algun programa que hem estat utilitzant a classe i del que n'he, de fer ús. També hi ha les dues entrades relacionades amb les dues exposicions, la de Identitat i Territori i la de la publicació digital, el bon comunicador. 

Aquesta assignatura m'ha servit per conèixer noves maneres de fer classe, en un futur, a partir de les noves tecnologies, una eina bàsica a la nostra vida i que quan jo era petita i feia primària era pràcticament inexistent. També m'ha servit per conèixer programes interessants i aplicacions del Google que puc utilitzar jo com a persona, a part de l'escola on treballi. Com sempre, tot té coses bones i d'altres no tan bones i per això hi ha programes o serveis que crec que mai utilitzaré, no perquè no m'agradin sinó perquè no són d'ús freqüent en la meva vida diària, potser altres persones sí que en faran ús. 

Per últim, esmentar que la idea de crear aquest dossier d'aprenentatge la trobo molt interessant i original perquè és una bona manera de posar en pràctica, prendre consciència i reflexionar sobre les activitats fetes i els programes utilitzats a classe. Segurament, si no hagués creat aquest blog els programes utilitzats se m'haguessin oblidat i quan a mi em toqui estar davant dels alumnes poder usar-les. A més a més, el blog també és una bona eina per fer treballs a l'escola. 

Com a finalització vull remarcar dues entrades, la del dia 15 de novembre (Scrathc) i la del 15 de desembre (Taxonomia digital de Bloom)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada